Új tag...

2010.07.18. 19:49

Üdvözletem emberek...

Egy kis hírt szeretnék veletek közölni.Amint tudjátok Lekvár barátom (cigi)szünetet tart...vagy rosszabb esetben be is fejezi örökre...

Amit tudni kell rólam,hogy én csapatjátékos vagyok.Ezért,hogy ne legyek egyedül beszerveztem egy régi osztálytársam és egyben barátom.Régen ő is blogolt velünk,csak tőle elkellet vállnunk.Igen, a szemfülesebb emberek rájöhetek,hogy ő volt régen Smileykiller most Tom-ként üzemel kérelek mutatkozz be.

Sziasztok.Laja meghívott ide(köszönöm neki) hogy együtt vezessük ezt a blogot(a legjobb mókák csapatban jók).Fogok elemzést írni,és ha tudok,csinálok videót játékokról és (ha van) filmekről is.Igyekszek nem inaktív lenni,mint régen.

Remélem élvezni fogjátok továbbra is a blogot.Jó szórakozást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://haverteam.blog.hu/api/trackback/id/tr392159404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haveeer 2010.07.19. 19:44:00

Nem tom mit jelent.. de mind1 :D

Tom(HT) 2010.07.20. 19:36:12

@Lekvár (HT): Very funny,buddy....:)

@Laja (HT): Azt jelenti,hogy Ő(avagy én) visszatért,vigyázat!....
süti beállítások módosítása