Visszatértem!

2010.08.20. 15:31

Ma éjjel éjfélkor érkeztem meg haza Erdélyből.Nagyon jóra sikeredett a kirándulás.

Nagyon szép helyeken jártam és nagyon jó csajokat láttam. :) Jártam,Csíkszeredától kezdve Gyimesbükkön keresztül a Gyilkos-tónál.Szinte Székelyföld nagy részét megnéztem. :) Találkoztunk székely lányokkal.Aki menni akar bulizni és akar jó lányokkal ismerkedni annak mindenképpen egyszer elkel látogatni egy székelyfaluba. garantált a siker ha megtudják,hogy Magyarországról jöttél. Én már csak tudom. :) Nem sokára elkészítem a beszámolómat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://haverteam.blog.hu/api/trackback/id/tr432235399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.08.20. 17:19:35

Úgy látszik, akkor neked is ugyanazok a tapasztalataid, mint nekem :) Székely salátaleves POWA! Remélem megkóstoltad, nagyon finom kaja.

haveeer 2010.08.21. 10:32:21

Sajnos nem kóstoltam meg :( DE puliszkát meg a micshúst azt igen :D

haveeer 2010.08.22. 17:46:03

@ARSENAL4EVER: Azokat kettesével barátom,kettesével :D
süti beállítások módosítása