This is Soap!

2010.08.08. 17:15

 Sziasztok!

Körübelül 15 perce beszéltem Lajával ,hogy szivesen segítek neki a Haver Team Blog fejlesztésében , és ő nagy örömömre elfogadta a segítségemet.Szerkesztői jogommal élve szeretném feldobni a blog témakörét..köztük friss játékokról fogok HD GamePlayeket készíteni , Film és Játék híreket kitenni (amiket a Power-On blogra is kiteszek).

Hogy ki is vagyok én?

A "művész" nevem Soap, korábban And1 néven voltam ismert , de meguntam az "andegyezést" és Szappanra váltottam.(:  Én is Videós Kocka vagyok , kb egy éve indítottam egy PSP and PC nevezetű blogot ahol egyik osztálytársammal blogolkodtunk. De nem jött össze. Majd Borsesz meghívott a Good-Games Team-be ami nem régen szünt meg , és újra indult tágabb téma körben Power-On névvel. És jelenleg ott videózok. Ennyit az én kis netes életrajzomból. Hamarosan egy új post-al jelentkezek.

This is Soap.End

Szerző: SOAP

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haverteam.blog.hu/api/trackback/id/tr622207630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.08. 23:44:21

Hát ez a vérfrissítés nem volt hülye ötlet! :P Sok sikert, Sgt. Szappan! :D

haveeer 2010.08.09. 14:21:55

Hát igen.Sok mindenben segít nekem,hogy a blogot kicsit feltuningoljuk :)

Tom(HT) 2010.08.09. 15:04:22

Üdv a blognál,Soap!
Sok sikert a bloghoz! ;)

SOAP 2010.08.09. 15:09:48

@Tom(HT): @Millenotti: Köszi a biztatást srácok! (:

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.09. 15:53:57

Ezért b*sztam be blogra azt a rohadt sablont, hogy most meg kivettétek? XD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.09. 15:54:33

(bocs a dupláért, az előzőt nem jeleníti meg -,-)
süti beállítások módosítása