Megújultunk!

2010.11.07. 19:25

Üdvözletem!

Ahogy láthatjátok a blog felkapott egy teljesen új külsőt! Ezért nagyon hálás vagyok Sanyaaa barátomnak! Mostantól tőlem is várható lesz cikk és sok egymás. Videót csak is szünetekben tudok majd készíteni. Sajnos a suli minden erőmet,időmet leszívja és ezért nem tudok semmit se tenni. A blog külseje most kicsit hasonlít az A.N.O.M.A.L.Y blogra, szóval mielőtt elkezdenétek olyan kommenteket írni, hogy " Kis kopis" vagy hasonló jellegű dolgokat írni, kihangsúlyozom mivel Sanyaaa csinálta és ő is az A.N.O.M.A.L.Y blog szerkesztője!

Blogról írnék most egy kicsikét:

Amint láthatjátok a menűpontok felkerültek. Igy könnyebb volt elhelyezni és szerintem igy sokkal szebb is! A menűpntok még nincsenek linkelve de az is nem sokára kész lesz. Ha valakinek van valami észrevétele az szóljon!
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://haverteam.blog.hu/api/trackback/id/tr502431881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyaaa 2010.11.08. 14:35:39

Még nincs kész, még pár helyen alakítgatok rajta. :D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.11.14. 21:50:54

Ez mér ugyanolyan mint az Anomaly? tiszta szar...

Ha már más bolgnak is csinálész design-t akkor legaláább ne ugynaz legyen már mint az anomaléynak...

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.11.18. 15:09:13

@Atilye: Jah, a stílusa oks, h lehet ugyanolyan, de a színeket, meg a betűtípusokat nem értem miért nem lehetett átváltani..

haveeer 2010.11.18. 18:52:36

Ne engem tessék bántani Sanyaaa bával tessék beszélni :D

Sanyaaa 2010.11.20. 15:53:31

@Mo$qUiTo: Nemtom mi a bajotok, a stílus lehet olyasmi, de azt se én találtam ki. Ez egy elterjedt blog stílus. A színeket meg max a szürke egyezik. Az is csak azért, mert máshogy gané (mert ugye Laja egy sötétebb designet kért).
A betütipus se ugyanolyan, ezen Rafika, Anomaly-n meg asszem CA Alternative. A fejléc stílusa is más ez egy karakterre fókuszál anomalyé meg kb 7-8ra.

Szal, sok blog mondhatná, hogy az anomaly ugynolyan mint az.

haveeer 2010.11.20. 19:29:14

@Sanyaaa: Köszönöm szépen a tisztázást és remélem most már nem lesz semmi probléma.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.11.21. 21:38:13

@Sanyaaa: Hát nem tom. Akk neked elég szelektív látásod van, mert nekem csak ez a blog hasonlít az anomáliára.. :)
süti beállítások módosítása