Nyár összefoglaló.

2010.08.31. 12:04

Üdvözletem emberek!

Ez a bejegyzés egy kis beszámoló lenne az idei nyárról.Nagyon sok jó és rossz dolog történt.Hál' Istenek sokkal több jó mint rossz.

Ott voltam a PON Meeting II amin nagyon jól éreztem magam és végre megismerkedhetem élőben pár blogerel.Aztán Hál' Istenek sok helyen jártam Görögországban és Erdélyben is.Sajnos rossz dolgok is történtek a bloggal.Lekvár barátom itt hagyott vagyis én dobtam ki mivel elég sok nézett eltéréseink és ezért jobbnak láttam,hogy ha elválnak útjaink.Gondolkoztam,hogy kéne valaki mert igy egyedül nehéz vezetni a blogot aztán így sikerült felvennem régi barátomat Tom és Soap is besegitt nekem a blog újra élesztésében.

Most arról mért nem készült egy videó sem tőlem.Nagyon sok időmet lefoglalta a munka amit a nagymuternál dolgoztam.Közbe nagyon sokat jártam csavarogni a haverokkal és nagyon sokat voltam nyaralni.Mikor időm lett volna nem volt kedvem semmihez csak kockulni és kockulni.De igérem,hogy nem sokára megint bele lendülök és van már két alanyom is ami  Mafia 2 nevű remekmű és a Toy Story 3 aranyos és nagyon jó kis játék.Már engem zavar,hogy nincs videó.A PICSÁBA!

Üdvözlettel: Laja

A bejegyzés trackback címe:

https://haverteam.blog.hu/api/trackback/id/tr572261263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása