Nos.....

2010.08.15. 11:19

Na,akkor helyzetjelentés: Nem halad über-gyorsan a játék tesztelés,mert:

1.A játék nincs kipörgetve.

2.Még keresem a vicces dolgokat benne.Előre megsúgom,hogy hiába rakta CENEGA mappába,nem érzem azt az érzést.....pedig én is Mesterlövészeztem.....

3.Bemutatnák más játékot is,de beigértem,hogy ezt fogom bemutatni....de hát ez rajtatok múlik :) van más játék is fent....

4.Ugyebár DeviantART-on is fent vagyok,ami idő....mivel valaki megkért hogy fordítsak neki....hát nem habos torta.....

Szóval ha akarjátok,előpróbálhatok venni egy másik játékot is a gépemről,eddig 2-vel haladok igazán jól:

1. Prince of Persia - Warrior Within

2. Kung Fu Panda (film...vagy játék :) )

A Doom3-at is felakartam rakni a listára,de a gépemen csoda ha megy...ha meg Fraps-ezek akkor agyhalál.... És,tudjátok,pont a magyar hang benne a buli :D azért venném fel videóra.

Nos,akkor vissza a Főhadiszállásra,és meló-manó...Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://haverteam.blog.hu/api/trackback/id/tr442222886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása